9.21.2010

101

Qui ho havia de dir. El blog ILMIGLIORFABRO ha arribat a les 100 entrades. Ja són 2 anys i mig de feina: la primera entrada la vaig escriure el gener del 2008. Em felicito a mi mateix perquè el blog acompleix l'objectiu que m'havia marcat: recollir les coses que sempre he escrit físicament o mentalment en suports que tard o aviat acabaven fonent-se i desapareixent. Ara tot el que escric queda aquí i després puc recollir-ho i aprofitar-ho. L'únic objectiu que no he aconseguit amb el blog és el feedback. Tot i que sempre hi ha algú o altre que em troba pel carrer i em diu que el que faig, o escric, és interessant, que li agrada, etc... la veritat és que el retorn que he aconseguit amb el blog és gairebé inexistent. Què hi farem... ACCEPTO PROPOSTES QUE M'AJUDIN A ASSOLIR AQUEST SEGON OBJECTIU.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei, no et tallis i comenta l'article